2013. január 7., hétfő

Sajnálatos hír

Sziasztok!! Ezúttal nem fejezettel jelentkezem, hanem egy -számomra- rossz hírrel. Úgy döntöttem, hogy szüneteltetem ezt a blogom.
Egy blogger, akinek nagyon adok a szavára, nem is olyan rég azt tanácsolta barátnőmnek, mikor elbizonytalanodott, hogy ne hagyja abba a blogolást, illetve ha mégis megteszi, akkor ne azért, mert nem tartja életszerűnek a történetet, hanem mert nincs ötlete, vagy kedve. Hát most én is ilyen helyzetben vagyok, fogalmam sincs, hogy folytassam, és úgy gondolom, ha már belekezdtem a történetbe, akkor megérdemel egy tisztességes folytatást, nem pedig olyanokat, amilyeneket mostanában írtam: összecsapott, rövid részeket. Így jutottam arra a következtetésre, hogy most egy ideig -míg nem lesz pár ötletem a folytatáshoz- szünetel a blog.
Be kell látnotok, hogy például a legutóbbi fejezet siralmasan rövid lett... Ilyeneket többé nem szeretnék.
Teljes gőzzel a Still The One-ra koncentrálok, és közben agyalok ennek a sztorinak a folytatásán.
De van egy jó hír is!! Illetve én vigyorogtam, mint a vadalma. Éppen a Google-ben kerestem képeket a következő fejezethez, és beírtam a képkeresőbe, hogy "One Direction és két lány", és a harmadik képtalálat ennek a blognak a bannere volt! Az én blogom bannere a Google-ben! Oké, normál esetben ez biztosan nem nagy dolog, de kezdő bloggerként nekem elég sokat jelent.
Tényleg ne haragudjatok, jelentkezem, amint úgy gondolom, hogy meg tudok írni egy értelmes, hosszú -vagy legalábbis nem ennyire rövid-, tartalmas fejezetet.
Puszi: Zsó ×××

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése