2012. december 14., péntek

Első díj

Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat Veruss-nak!! Életem első díja, és hihetetlenül jól esik!



Szabályok:


1. Írj magadról 11 dolgot!


2. Válaszolj 11 kérdésre!


3. Írj 11 kérdést!


4. Küldd tovább 11 blognak!

1.) Magamról:
  1. Bár újdonság nekem ez az írósdi, imádom csinálni, és senki kedvéért nem hagynám abba.
  2. Az íráson kívül még nagyon sokat olvasok, régen táncoltam, de nem szeretnék felhagyni ezzel, valamint szintén régen 3 kórusban is énekeltem, amik nagyon hiányoznak! 
  3. Örökké Directioner leszek!! Ebben teljesen biztos vagyok.
  4. Amint befejeztem az osztrák középiskolát, kimegyek egy évre Londonba.
  5. London után vissza Magyarországra fősulira.
  6. Fősuli után pedig kiköltözök Londonba.
  7. Ott pedig terveim szerint árvaházam lesz, de minimum ott szeretnék dolgozni, ha nem is alapítok egyet.
  8. A barátaim és a családom az életem. Nélkülük semmi vagyok.
  9. Gitározom, és szeretnék zongorázni is.
  10. Egyébként pedig egyre inkább barnuló, de eredetileg szőke hajam van és kékeszöld, mandulavágású szemem. 
  11. Oda meg vissza vagyok a gyerekekért. Komolyan. Sokan alá tudják támasztani ezt az állításom.
2.)Válaszok:

1. Mit szeretsz a legjobban az írásban?
Azt, hogy kiírhatom magamból az ötleteket, melyek a fejejmben vannak.
2. Írni vagy olvasni szeretsz jobban?
Fogalmam nincs... Talán olvasni.
3. Ki, vagy mi által ismerted meg a blogolást?
Hát, olvasni már régóta olvasok külömböző blogokat, magát a blogolást (a személyeset) egyik barátnőmtől, Kamitól. Azt pedig, hogy most írok, Patinak köszönhetem.
4. Eddig hány blogod volt/van és miről szóltak/szólnak?
Hát, összesen van 6. Egy, amin a napjaimat írom le az otthoniaknak, egy, ami a környezetvédelemről szól, de ez akadozik mostanság, egy, ami már nagyon régi, és egy általánosiskolai barátnőmmel kezdtünk bele ökörségből, egy, ahol könyvekről írok. Ajánlok, véleményt írok, egy, amit nemrég kezdtem: egy süket lányról és az 1D-rő szól, valamint van még ez.
5. Milyen a zenei ízlésed?
Hát...jó. Egyébként mindent meghallgatok, amiben van hangszer. De főleg One Direction és népzene.
6.  Mi inspirál az írásban?
Pati. Főleg ő, mert minden nap elolvassa a suliban, ha írok új részt, és segít, hogy legyen jobb. A többi barátnőm úgyszintén, mert elolvassák, és megmondják, mit hibáztam, hogy javuljak, és természetesen az olvasók.
7. Melyik két szót használod a leggyakrabban? Ha kell, kérj meg valakit, hogy szerinte melyiket?
Nem tudom... Megkérdeztem az egész családomat, és mindenki, egytől egyig azt mondta, hogy a One Direction-t mondom leggyakrabban. Ez két szó. Egyébként pedig a "koncert" és "A Fiúk" kifejezések, szavak hagyják el legtöbbször a számat.
8. Mi a hobbid?
Az olvasás, írás, gitározás, (mostanság a) skype-olás és a nevetés.
9.  Szoktál valamit megfogadni Szilveszterkor?
Azt, hogy valóraváltom az árvaházas Londonos álmomat, és, hogy a barátaimat, akármilyen messze vannak, nem hanyagolom el.
10. Van valamilyen rosz szokásod, ha van, milyen?
Nem tudom... Van, hogy nem tudom, hol a határ... Vagy akkor is hülyülök, mikor másnak nincs kedve hozzá, és akkor idegesítem vele. Valamint, hogy lusta vagyok.
11. Írás közben szoktál zenét hallgatni?
Nem nagyon, mert legtöbbször suliban, órán írok, és logikusan, olyankor nem lehet. De ha itthon írok, akkor nem maradhat el a One Direction. ;)
3.) Kérdéseim:

  1. Mióta írsz?
  2. Mi ösztönzött arra, hogy írj?
  3. Szeretsz olvasni? Ha igen, mi a kedvenc könyved?
  4. Mi a kedvenc dalod, melyik énekestől/énekesnőtől/bandától?
  5. Van olyan barátnőd/barátod, aki nélkül elképzelni sem tudod az életed?
  6. Hány blogot vezetsz?
  7. Mitől rettegsz a legjobban?
  8. Mi az, ami bántja a szemedet, ha olvasol egy blogot? Ami idegesít?
  9. Mi adta az ötletet a blog alaptörténetéhez?
  10. Ha egyet kívánhatnál, mi lenne az?
  11. Volál már szerelmes?
4.) Akiknek küldöm:

Mégegyszer nagyon-nagyon köszönöm!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése